Ala ciannye...

2:25 PM Edit This 0 Comments »
hari ni my hubby mula bertugas ditmpat baru...dulu kat bgnan persekutuan ipoh, skang ni kat depot pangkalan armada lumut....jauh tu...my hubby ckp dlm sejam setgh br sampai sana...tu naik motor...aku ckp kat dia srh dok kat sana x yah la ulang-alik tp dia x nak...dia kata nak berulang...ntah la cian gak aku nengok...maybe br lg tu yg dia kata blh je berulang...x lth pun...wlaupun aku yg x alaminye tp aku dpt rs kan betapa jauhnye...dah la ada 5 ari dlm smggu...apakan daya...dah arahan...bila la dia nak dpt blk keja kat ipoh ni...dah x blh nak kaur mkn sama2 dah...mcm2 la...jumpa kat umah je la...tu pun mlm la...iskh x100 ciannye kat my hubby...

0 comments: