besday anak aku "Nabil Irfan"

10:30 AM Edit This 0 Comments »
1 hb. Feb aritu besday anak aku...dh sethn pun umur dia...cpt btl dia beso...aku wat la skit mkn2 ms besday anak aku tuh...ingatkan x ramai yg dtg rupa2nye rmai jgk...penuh la dlm ngan luar umah...fuh lth oooo....wlupun wat mkn2 adik-beradik, sedara-mara terdekat je...yg penting aku sronok...
menu aritu adalah laksa, ns impit, pulut kuning ngan rendang daging n mkn2 ringan....aku msk sendiri semuanye kecuali pulut kuning ngan rendang je mak aku yg mskkan....dh x menang tgn dh tu yg srh mak aku tlg....ms aritu anak aku punya la sronok main smpai x nak minum susu...
lupa plak aku nak snap gambo mskan2 aku...bz sgt la...kek kat bwh tu aku beli je...ingat nak wat tp disbbkan bhn2 yg aku cari x dak, mls la aku nak wat dh...sory la kwn2 x jemput korang smua...

ni la kek nyer...abis dimkn sehingga menjilat jari..

mula2 ok baik...pegang pisau pun nak...

tp lps tu...dh nak main2 ngan pisau tu..tu yg smpai abh dia kena pegang skali...

bdk ni dh x sabo nak mkn kek abis bunga tu dia tarik.

ni semuanye sepupu aku...kecik2 kan....mn x nye aku cucu sulung n my son cicit sulung...

0 comments: